CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Jumaat, 24 Disember 2010

Alaaa.....................

Salam.
 
Hmmm....... Tengah kecewa ni. Tak dapat pergi mandi air terjun. Nak pergi! Rindu sangat-sangat! Sampaikan tak ada mood nak update blog. Dah dekat seminggu, baru aku update ini blog. Itupun, selepas hati ni, terubat dengan keputusan PMR yang aku dapat!

:] Keputusan tu taklah seberapa. Aku cuma dapat 5A 3B. Agak membanggakan la. Ada 5 kredit. Mungkin cukup untuk aku masuk ke kelas LK(Lukisan Kejuruteraan). Antara kelas yang menjadi pilihan aku, untuk ke Tingkatan 4 ni. Alhamdulillah. Aku memang bersyukur dengan keputusan yang aku dapat ni. Sekurang-kurangnya, penat lelah aku terbayar. Sekarang, tengah ada makan-makan kat rumah aku. Saja.. Sempena kejayaan aku. Okayla. Aku pun busy ni. Jumpa kat lembaran yang lain. Assalamualaikum..!

0 Kata Kata Pahitmanis: